Jak zwiększyć obroty biegu jałowego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gufi24
    Classic
    • 2010
    • 11

    Jak zwiększyć obroty biegu jałowego

    Witam
    Mam problem z alarmem. Problem polega na tym, gdy go włączę nie da rady go wyłączyć, żeby było jaśniej w tłumaczeniu podam głupi przykład: Wracam z wiejskiej imprezy z remizy (przypominam że alarm włączony) naciskam guzik włączenia/wyłączenia alarmu a on zamiast się wyłączyć ponownie go włącza. Tzn. włącza włączony alarm :/ bez sensu nie? Jakie macie na tą dolegliwość pomysły?

    PS: Jeżeli to wam pomoże, to siadła mi elektryka w przednich lewych drzwiach a liczniki prędkości włączają się co ok 20km na 5ek.
  • adi2009
    Ambiente
    • 2009
    • 105

    #2
    Jak zwiększyć obroty biegu jałowego

    Witam.

    Mam problem w mojej skodzie z wolnymi obrotami - są za niskie.
    Na postoju wynoszą ok 650-670obr/min. Czasami odczuwa się lekkie wibracje - jak sądzę spowodowane za niskimi obrotami.
    Jak można zwiększyć obroty biegu jałowego?
    Czy mogą być spowodowane uszkodzoną cewką zapłonową? Samochód trochę szarpie na lpg.

    Komentarz

    • matles
      Classic
      • 2010
      • 22

      #3
      Najlatwie VAGiem aczkolwiek warto najpierw sprobowac usunac problem zbyt niskich obrotw.
      Ja tez mam 1.6 BFQ i ten sam problem na wolnych 650 Podnioslem VAGiem do 850

      Probowalem wymiany czujnika temperatury, czyszczenia i adaptacji przepustnicy
      Jedyne co zostalo to silnik krokowy ale w mojej przepustnicy jest zamkniety i chyba pozostaje wymiana calej przepustnicy a tego nie usmiecha mi sie robic.

      Komentarz

      • Guguś
        L&K
        S_OCP Member
        • 2008
        • 1212

        #4
        Dokładnie tak, VAG pomoże osiągnąć zaplanowane podwyżki, ja w pasku tez podciągałem pod 850 jak dobrze pamiętam.
        __________________________________

        Witaj szkoło, żegnajcie kochane pieniążki.

        Komentarz

        • marcinlomza83
          Drive
          • 2009
          • 94

          #5
          witam, być może masz przepustnicę do czyszczenia, poszukaj na forum, jest trochę o tym problemie, pozdrawiam

          Komentarz

          • Guguś
            L&K
            S_OCP Member
            • 2008
            • 1212

            #6
            Zamieszczone przez marcinlomza83
            witam, być może masz przepustnicę do czyszczenia, poszukaj na forum, jest trochę o tym problemie, pozdrawiam
            Tylko trzeba pamiętać, ze po czyszczenie przepustnicę trzeba adoptować ponownie :szeroki_usmiech
            __________________________________

            Witaj szkoło, żegnajcie kochane pieniążki.

            Komentarz

            • adi2009
              Ambiente
              • 2009
              • 105

              #7
              Przepustnica czyszczona już była dwukrotnie.
              Błyszczy się aż miło, zresztą na oko nie wymagała czyszczenia.
              Została także podana adaptacji. Cały czas są takie same obroty 650obr/min.
              Są za małe ponieważ każda czynność wykonana w samochodzie jak naciśnięcie hamulca, praca klimy itp. powoduje delikatny wzrost obrotów. Poza tym podczas puszczania pedału gazu występuje szarpnięcie. Wydaje mi się że też to może być wina za niskich obrotów bo na ssaniu to zjawisko nie występuje.
              Wiem że poprzedni właściciel wymieniał czujnik temperatury ale wydaje się że wszystko z nim jest ok.
              Jak przyjdzie do mnie pocztą kabelek to sprawdzę całe autko Vagiem. Jak kąty wtrysku itp itd będą ok to podniosę obroty do ok 750-800obr/min.

              Komentarz

              • hsurim
                Elegance
                • 2006
                • 788
                • Kia
                • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                #8
                Stawiam na 'fałszywe powietrze'.
                Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.

                Komentarz

                • adi2009
                  Ambiente
                  • 2009
                  • 105

                  #9
                  A jak najłatwiej sprawdzić to lewe powietrze i gdzie go szukać poza grubą rurą łącząca przepustnicę z filtrem powietrza?
                  W rurze tej jest też taki mały wpust który połączony jest wężykiem z silnikiem. Podobno powinna być w tym wpuście membrana która przepuszcza powietrze tylko w jedną stronę. Czy faktycznie tak powinno być?
                  Mechanik wypiął wężyk i zatkał z obu stron.

                  Komentarz

                  • fidodido
                    Rider
                    • 2010
                    • 440

                    #10
                    a co to znaczy.?
                    Auto: Skoda Octavia I
                    Kolor: Srebrny
                    Pojemność: 1,8T 20V
                    Moc: 150KM
                    Typ silnika: AGU
                    Gaz: STAG-4

                    Komentarz

                    • jacog
                      Rider
                      • 2008
                      • 420
                      • Felicia I (6U1)

                      #11
                      adi2009, obrotów VAGiem nie zwiekszaj bo to leczenie syfa pudrem. Wrzuc zdjęcie tej modyfikacji - gazownik był taki sprytny? Nieszczelność dolotu sprawdzisz Plakiem - jak gdzieś zassie to obroty powinny się zmienić

                      Komentarz

                      • adi2009
                        Ambiente
                        • 2009
                        • 105

                        #12
                        A nie sądzisz że może to być spowodowane wymianą termostatu. Załóżmy że dokładność takiego termostatu wynosi 10%. Po wymianie może pokazywać wyższą temperaturę przez co obroty są niższe. O ile dobrze zakładam to tam pewnie siedzi zwykły termostat bimetaliczny.
                        Zdjęcia wrzucę po weekendzie. Teraz przyjechałem do Wro samochodem służbowym a skoda została w Zgorzelcu.
                        Jeszcze wtrącę kilka groszy w temacie lewego powietrza. Jeżeli faktycznie by zasysał to czy obroty by nie falowały? U mnie raczej nie falują tzn na biegu jałowym wskazówka podnosi się i opada o ok 1mm ale to chyba nie problem. Może to raczej wina przytkania. Będę pewnie musiał sprawdzić czy mieszanka nie jest wzbogacona albo za uboga.

                        Komentarz

                        • jacog
                          Rider
                          • 2008
                          • 420
                          • Felicia I (6U1)

                          #13
                          Wyższa temperatura w układzie nie powoduje obniżenia obrotów.
                          Niekoniecznie przy nieszczelnym dolocie będą falować obroty ale za to będzie wysoka korekta addytywna (będzie wzbogacał mieszankę aby zniwelować wpływ lewego powietrza, odczyt w grupie 32).

                          A wogole to nie wiem czy pytałem: na benzynie takie same zachowanie?

                          Komentarz

                          • adi2009
                            Ambiente
                            • 2009
                            • 105

                            #14
                            Tak.
                            Czy na benzynie czy na LPG objawy są identyczne.

                            Komentarz

                            Pracuję...